Årets succé blev ett faktum lördagen 10 september!

Heeej BMW-vänner! big_smile


Lördagen 10 september var en underbar dag i BMW´s tecken, tack vare er ALLA!

Jag vill förutom er också tacka mina funktionärer:

* Fredrik
* Johan
* Rafio
* Michael
* Markus
* Mats
* Rani och hans bror


Icke att förglömma, de utställande och sponsrande företagen samt personalen i Vilsta.

En eloge till alla långväga gäster. Riktigt kul med sådana entusiaster!
Grattis till de tre vinnarna i Peoples Choice, samt till killen med E36:an, som vann vårt för dagen spontana funktionärspris.

Träffstunden i Vilsta var huvuddelen på dagen. Kortegen var en bonus, där det tyvärr blev några felkörningar trots att alla fick kartor. Men det blev bra tillslut ändå.
Om det blir fler korteger, har vi lösning även på detta "problem". smile

_____________________________________________________________________________________

Jag säger nu tack till er ALLA igen, dels för att vi slog rekord och var ca. 300 BMW på plats. cool
Men framför allt för att vi samlat in strax över 6 160 kr till Barncancerfonden
TACK!
Vissa skänkte också mer än andra och några fick vi tyvärr inte betalt av. 
Idag fredag fick jag hem VÅRT diplom. Jag komponerade ihop texten som sedan trycktes på diplomet.
Jag pratade med dem i måndags och de är otroligt tacksamma för vår gåva på 6 160 kr till cancerforskningen, samt stödet till Sveriges cancersjuka barn.
Årligen drabbas ca. 300 barn av cancer i Sverige. 75 av dem överlever inte.sad

Vi alla som var på träffen 10 september tillsammans med andra bidrag till Barncancerfonden, gör att fler föräldrar får se sina barn växa upp i framtiden.

Tack till ALLA ni som bidrog med en slant! Många bäckar små...
Här är VÅRT diplom:

Nu väntar en härlig och förhoppingsvis solig höst, så passa på att njuta med din BMW! Det ska i alla fall jag göra.
Vi tar åt oss av de synpunkter ni lämnat, så lär vi nog ses nästa år... coolwink

Nu ska jag njuta av de bilder och filmer som läggs upp efter hand. Här är Eskilstuna-Kurirens reportage från i måndags och längre fram kommer även ett från AUTOMOBIL samt Bilsport.



_____________________________________________________________________________________


Till sist går det att beställa BMW´s of Sweden-dekaler även efter träffen till er som inte fick köpa pga. att de tog slut.
Dekalerna är ca. 20 cm långa och finns i färgerna:

* svart
* vit
* silver


Pris: 30 kr för en, eller 50 kr för två + 6 kr för frimärke.

Skicka ett mail till [email protected] med ditt namn, adress, hur många du vill köpa, samt färg. Du får då ett kontonummer där du sätter in pengarna. Sedan skickas dekalen/dekalerna till dig.

Jag "tejpade" upp en i varje färg på ett A4, så ni ser hur de ser ut. Breda som en gaffel: tongue

Väl mött 2012...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0