Londoncars 2010 - #1 Ferrari

Jag kommer i ett antal inlägg framöver lägga ut bilder på grymma bilar jag fotade under min Londonresa nu i juli. Det kommer mestadels att läggas ut märkesvis.

Kameran jag använder är en Nikon D90. Jag hade med 2 stycken objektiv.

Aldrig har jag fotat så många superåk som jag gjorde under den här resan. Varje sommar kommer ett antal ofantligt rika Dubaibor, kungligheter från Quatar etc. till London för att "steka". De flyger in sina supersportbilar och bor på de fetaste hotellen såsom Dorchester, Landsbury mfl. På dagarna shoppar de och glider runt Harrods. Kvällstid kör de fram- och tillbaka längs Sloane Street. Allt från Koenigsegg CCXR till Bugatti Veyron har plåtats.

Men givetvis är många av bilarna som kör runt hemmahörande i England.



Detta första inlägg innehåller de Ferraris jag fotade

Då börjar vi...


4 (!!) stycken olika gula 458 Italia och hur vanligt är det att få 2 stycken på samma bild?







Här ett par 612 Scaglietti.






Enzo for sale!! Någon som är sugen?




599 är en härlig Rarri!










Ferrari F50 nere i ett garage. Dock hamnade en mindre glad vakt i fokus... :)




F430 Spider.




Killen i denna Ferrari California var riktigt trevlig och lät mig och killarna jag hängde med, fota  hans bil medans han tog en smoke.








Snart kommer nästa inlägg med grymma cars from London! Bye bye!


Kommentarer
Postat av: äpplet

bilden på F50'n var grymt snygg

2010-07-31 @ 12:17:14
Postat av: Martin

Tjenare. Din nya blogg är riktigt bra ju.. Plus att du har köpt en grym bil också..

Fortsätt med de du gör. Jag följer dig varje da:)



Ha de bra

2010-07-31 @ 15:56:37
Postat av: Thomas

Hi Arne! Nice blog! Can't understand a word about your language but the're nice pictures! It sure was great in London with al those Arabs!

2010-08-02 @ 22:54:59
Postat av: Arne

Thomas: Thanks a lot! Hell yeah, those are crazy dudes with awsome cars! Catch you soon on MSN.



Martin: Tackar för det! Bilen är grym!



Äpplet: Japp, din släkting hamnade mitt i bilden.

2010-08-03 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0