Londoncars 2010 - #6 Porsche

Ja, då var det time att visa grymma åk från ett märke som ligger mig varmt om hjärtat, nämligen Porsche.

En av mina favoritbilar hamnade på bild, nämligen en silverfärgad Porsche Carrera GT. Dagen innan den fotades på gatan fick jag en halvdålig bild då den stod parkerad i sitt garage. Var lite frustrerad då att jag inte fick till en bra bild och killen som äger den tar bara ut den några gånger i månaden. Men som en uppenbarelse sprang jag nästan rakt in i den kvällen efter. Den stod där i all sin prakt på en lugn sidogata och var bara så där WOW!!


Vi tar och börjar med den tycker jag! :)










Den här 997-ägaren sitter och skrattar. Kanske är det åt M3:an bredvid? ;)




Porsche Panamera Turbo i vitt är lovely!




Inte helt vanlig, Porsche Cayenne Turbo S!




När vi ändå är inne på S... 997 Turbo S cabriolet, inte heller en vanlig syn på gatorna. Lägg märke till att den har PCCB.






En underbar klassiker! Porsche 356 cabriolet.




2 stycken luftkylda 90-talare, varsågod!






Panamera 4S!




Den här Cayenne Turbon i den nya, rykande färska karossen gick verkligen inte av för hackor. MEN, jag grät nästan när jag såg höger bakfälg! Kolla bild 2.






Bredvid detta monster, stod ett annat monster. En 997 GT3 RS MKII. Dock inte helt "uppumpad"... se själv!




Ganska coola rims på denna 997:a.




Gubben (ja, det var en gubbe) hade de gamla raggarrundstakterna i sig. Han åkte varv efter varv runt Harrods i sin Panamera Turbo och schtekte! :)




Cayenne GTS, banracern! :)




More to come...

Kommentarer
Postat av: äpplet

Satan så snygg GT'n är!

2010-08-08 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0