Londoncars 2010 - #11 Mixed

Detta blir det sista inlägget av Londonbilar jag fotade under min senaste resa dit, nu i juli. Inlägg 11 av 11 innehåller en mix av "övriga" bilar.

Några av märkena/bilarna i detta inlägg:

* Bentleys (finns många i London)
* A-teambuss med autograf på instrumentbrädan! :)
* TVR
* Audi R8 V8 & V10
* Nissan GTR
* Dodge Challenger & Viper
* Maybach
* Mini Cooper Gold
* Aston Martin
* Jaguar E-type
* Maserati






























































































Om du vill kolla genom de andra 10 inläggen (som är märkesbaserade), så klicka på länken London till vänster eller här.

Kommentarer
Postat av: Fredde

lite dyr Bmw M5 modell:P

2010-08-22 @ 13:54:18
Postat av: Arne

Fredde:



Japp, håller med! Tänkte eventuellt köpt en och letade bland de andra som kostade typ hälften. Sen såg jag att just den här stod inglasad och kostade hela 90 pund!

2010-08-22 @ 18:46:41
Postat av: zizou

Har nu följt din blogg sedan starten och uppskattar de verkligen, riktigt skoj. London verkar vara ett riktigt trevligt ställe att besöka framför allt eftersom de finns MASSOR med bilgodis där. ;-)

2010-08-22 @ 19:47:22
Postat av: Möller

Läckra bilder, måste varit lite skön känsla att gå runt med alla dom bilarna runt sig =)

Jag jobbar på bilfirma där vi haft ett par av den nya BMW 7 serie inne och dom har fått göra dörrarna i plast på dom för att inte knäcka gångjärnen :D

2010-08-22 @ 19:54:20
Postat av: Arne

Möller:



Ja, man tror fasen inte det är sant! Hur troligt är det att få se bilar som bara är gjorda i 4-5 exemplar! Obefintligt liksom!



Ok, jag förstår det. Var inne på BMW på Park Lane där det stod en helt ny 750iL! JÄVLAR vad lång och stor den bilen är!!

2010-08-22 @ 20:56:40
Postat av: Arne

zizou:



Kul att höra! :)



Ja, det är helt galet vilka bilar man får se! Jag älskar den staden, verkligen! Man lär sig mer och mer för varje gång var man ska leta de bästa kärrorna!

2010-08-22 @ 20:56:49
Postat av: Freddek

Grymma bilder! du en sån där rosa limo såg jag på statoil västerleden häromdagen, shit vilken åldersgrupp inriktar man sig på då? hehe.



90pund är väl rätt dyrt men det finns massor med andra tillverkare och köper man hos bmw kostar det dubbelt. Ska du ha fina modeller med grym kvalitet och trovärdighet ska du kika på Autoart. Fick en av brorsan och den är grym! kostar runt 1000kr men då i skala 1:18=) Autoartmodels.com

2010-08-22 @ 22:16:12
Postat av: Arne

FreddeK:



Thanks!



Haha, kanske var den som åkt från London... :)

Den jag såg var riktigt skabbig faktiskt, men färgen utmärkte sig ju rejält!



Ja, det är sant! Har några "åk" hemma. Autoart gör grymt fina bilar.

2010-08-22 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0